فروردین 90 - از دبیرستان تا دانشگاه.........
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 703939

  بازدید امروز : 11

  بازدید دیروز : 45

از دبیرستان تا دانشگاه.........

 
 
نویسنده: منصورریگی ::: دوشنبه 90/1/1::: ساعت 3:6 عصر

این متن طنز مربوط میشه به ی چند سال پیش:

طنز:

پیرزن ایرانی که شهروند آمریکا شد.
 

 

یه پیرزن ایرانی از ایران به آمریکا میاد و میخواد شهروند آمریکایی بشه.

پیرزن نوه اش را با خودش برمیداره تا اونو به امتحان شهروندی

( امتحانی که باید قبل از تبعیت بده ) ببره.

مامور مهاجرت به زن ایرانی میگه که باید به 4 سوال

ساده درمورد آمریکا جواب بده اگه درست جواب بده او یه شهروند آمریکایی میشه. 

 

پیرزن میگه : باشه ، اما من انگلیسی نمیتونم حرف بزنم نوه ام رو با خودم میارم.

مرده میگه باشه ، بزار اون برات ترجمه کنه. اولین سوال شما اینه که : 
1) پایتخت آمریکا کجاست؟ 
نوه ی پیرزن به پیرزن میگه : من دانشگاه تو کدوم شهر آمریکا بودم؟
پیرزن میگه : " واشنگتن "  

 

درست بود حالا سوال دوم :
2 ) روز استقلال آمریکا کی است؟ 
نوه ش میگه : نیومن مارکوس کی حراج داره؟
مادربزرگش میگه : "4 جولای "
 

درسته ، حالا سوال سوم:
3 ) امسال چه کسی نامزد ریاست جمهوری آمریکا بود اما شکست خورد؟
نوه به مادربزگش میگه : اون مرتیکه معتاد که با دخترت عروسی کرد کجا باید بره؟
پیرزن میگه : " توگور " 

 

واو ، شگفت آوره! حالا سوال آخر:
4 ) در حال حاضر چه کسی رئیس جمهور آمریکاست؟
نوه ش این جور ترجمه
میکنه : از چیه جورابای پدربزگ بدت میاد؟
مادربزگش میگه : " بوش "

اکنون پیرزن یک شهروند آمریکایی شده!!!

 

 

 


 
نویسنده: منصورریگی ::: دوشنبه 90/1/1::: ساعت 3:6 عصر

خانم حیدری برای دیدن پسرش مسعود،به محل تحصیل او یعنی لندن آمده بود.
او در آنجا متوجه شد که پسرش با یک هم اتاقی دختر بنام ویکی زندگی میکند.
 کاری از دست خانم حیدری بر نمی آمد و از طرفی هم اتاقی مسعود هم خیلی خوشگل بود.
 او به رابطه میان آن دو ظنین شده بود و این موضوع باعث کنجکاوی بیشتر او می شد. مسعود که فکر مادرش را
 خوانده بود گفت:من میدانم که شما چه فکری
میکنید، اما من به شما اطمینان می دهم که من و ویکی فقط هم اتاقی هستیم.
 حدود یک هفته بعد ویکی، به مسعود گفت: از وقتی که مادرت از اینجا رفته، ظرف نقره ای من گم شده، تو فکر نمی کنی که او قندان را برداشته باشد؟
مسعود جواب داد: خب، من به مادرم شک ندارم، اما برای اطمینان به او ایمیل خواهم زد.

 او در ایمیل خود نوشت:
 مادر عزیزم ، من نمی گم که شما ظرف
نقره را از خانه من برداشتید، و در
 ضمن نمی گم که شما آن را
 برنداشتید، اما در هر صورت واقعیت
 این است که آن
 ظرف از وقتی که شما به تهران
 برگشتید گم شده.
 با عشق ، مسعود
 روز بعد ، مسعود یک ایمیل به این
 مضمون از مادرش دریافت نمود:
 پسر عزیزم، من نمی گم تو با ویکی
 رابطه داری و در ضمن نمی گم که تو
 باهاش
 رابطه نداری. اما در هر صورت
 واقعیت این است که اگر او در
 تختخواب خودش
 می خوابید، حتما تا الان ظرف را
 پیدا کرده بود.
 با
  عشق ، مامان


 
نویسنده: منصورریگی ::: دوشنبه 90/1/1::: ساعت 3:6 عصر

 

بی ارزشترین واحدهای پول جهان به روایت تصویر

25 اسفن،منبع سایت گرداب

در گشت و گذارم در یک سایت تجاری ؛ مقاله ی جالبی رو در مورد بی ارزش ترین اسکناس های جهان خوندم که ترجمه ش رو خالی از لطف ندیدم. متاسفانه و در کمال ناباوریم کشورمون هم در این رده بندی حضور داره , لطفا بدور از هرگونه نتیجه گیری سیاسی مطالب زیر را دنبال کنید …

به گزارش ورد آی تی به نقل از نیویورک تایمز , فهرست کم ارزشترین واحد‌های پولی جهان به شرح زیر است :

زیمبابوه (بزرگترین اسکناس برابر با 10 میلیون دلار زیمبابوه)
هر ده میلیون دلار زیمبابوه برابر با حدود 4 دلار آمریکا

در سال 2008 تورم در کشور زیمبابوه به رقم نجومی 100,000 درصد رسید. چنین تورم حیرت انگیزی دولت این کشور را مجبور به معرفی جدید اسکناس 10،000،000 دلاری کرد. به گزارش ورد آی تی یک بسته کاغذ توالت در زیمبابوه هزینه ای در حدود صد و پنجاه هزار دلار زیمبابوه ای دارد. که حدود 69 سنت آمریکایی است! با این تفاسیر اسکناس های 500 دلاری این کشور از یک برگ کاغذ توالت هم بی ارزش تر است! تورم فوق العاده، مانند سم مهلکی به بدنه این کشور فقیر پیچیده است. شما برای خرید یک کیلو گوجه فرنگی باید ده میلیون دلار همراه خود داشته باشید و جالبتر آن است که بدانید این کشور طی یک سال اخیر 12 صفر از واحد پولی خود حذف کرده است.

 

ویتنام (بزرگترین اسکناس برابر با 500 هزار دونگ ویتنام)
هر پانصد هزار دونگ ویتنام برابر با حدود 31?37 دلار امریکا

با شروع دهه1980 و تحریم های ایالات متحده و کاهش شدید صادرات ویتنام و انباشته شدن کالاهای صادراتی در داخل کشور، ویتنام برای مقابله با تورم فزاینده دست به چاپ اسکناس و تزریق پول به بازار داخلی شد که البته این اقدام نتیجه ای جز بی اعتباری شدید پولی در این کشور نداشت و میتوان گفت از سال 1980 هیچ تورم جدیدی این کشور را فرا نگرفته ولی باز هم رده دوم به این کشور می رسد.

 


اندونزی (بزرگترین اسکناس برابر با 100 هزار روپیه اندونزی)
هر صد هزار روپیه اندونزی برابر با حدود 11?05 دلار امریکا

بحران اقتصادی آسیای شرقی در سال 1997 باعث سقوط 80 درصدی روپیه اندونزی و رشد تورم در این کشور شد. همچنین انقلاب گل سرخ و برچیده شدن دولت در چند سال اخیر در سقوط ارزش واحد پولی این کشور بی تاثیر نبود که در حال حاضر این کشور همچنان رده سوم را در اختیار دارد.

 

ایران (بزرگترین اسکناس برابر با 100 هزار ریال ایران)
هر یکصد هزار ریال ایران برابر با حدود 10 دلار امریکا

نرخ تورم ایران در بعد از انقلاب اسلامی سال 1357 به رقمی در حدود 15% رسید. با شروع جنگ با عراق و اجبار دولت به تزریق اسکناس برای تامین مخارج بالای جنگ روند افزایش تورم خصوصا در سالهای اولیه ی پس از جنگ به شدت افزایش داشت و تا رقمی حدود 50 درصد هم رسید. از دیگر عوامل سقوط ارزش ریال، تحریم های سیاسی اقتصادی موجود جهانی برای این کشور است. ایران متاسفانه اسیر تورم و وضعیت نابسامان اقتصادی است که بطور فزاینده ای گریبانگیر مردم این کشور است تا جایی که در حال حاضر پیشنهاد حذف چند صفر از واحد پولی و اجرای طرح حذف یارانه ها از سوی دولت در جریان است …


سائوتومه (بزرگترین اسکناس برابر با 50 هزار دوبرا سائوتومه)
هر پنجاه هزار دوبرا سائوتومه برابر با حدود 3?47 دلار امریکا

کشوری واقع در افریقا و خلیج گینه است. این کشور از دو جزیره به نام سائوتوم و پرنسیپه تشکیل شده است. دلیل بی ارزشی پول در این کشور ناپایدار بودن حکومت و از طرفی بی ثباتی در قیمت تنها محصول صادراتی این کشور یعنی کاکائو میباشد. اقتصاد این کشور آفریقایی که به کاکائو وابسته است، پس از تعویض ارز از دلار به یورو چنان عقب ماند که اینک رده پنجم را به خود اختصاص داده است.

 

گینه (بزرگترین اسکناس برابر با 10 هزار فرانک گینه)
هر ده هزار فرانک گینه برابر با حدود 2?33 دلار امریکا

گینه از غنی ترین معادن آلومینیم، آهن، طلا، الماس و اورانیوم برخوردار است ولی به دلیل فساد شدید در نظام اقتصادی و بانکی این کشور؛ روز به روز از ارزش فرانک این کشور کاسته میشود. به طوریکه اکثر معاملات در این کشور با واحد پول کشورهای همسایه مانند سنگال استفاده میشود. این کشور پس از جنگ های داخلی و بحران سیاسی به این وضع نابسامان اقتصادی دچار شده است.


 
نویسنده: منصورریگی ::: دوشنبه 90/1/1::: ساعت 3:6 عصر

مرسدس بنز کلاس SL که با الماس پوشانده شده!

افسانه ی کلاس SL مرسدس از پنجاه سال پیش آغاز شد و این کمپانی در سالگرد پنجاهمین سال این ورژن محدود Mercedes-Benz SL550 را معرفی کرد.البته هنوز ثابت نشده که آیا الماس های مورد استفاده واقعی هستند یا تقلبی اما در هر صورت به نظر من کول ترین ماشینیه که میشه روندش و چشم همرو از تعجب خیره کرد( هیچ اطلاعاتی از قیمت این خودرو در دسترس نیست)

 

 

 

 

 

تلفن Goldvish ‘Le million’

به سال 2006 برگردیم! وقتی که خبر فروخته شدن Goldvish Phone به یک تاجر روسی با قیمت خارق العاده ی 1.2 Million $ همه رو شگفت زده کرد!! این تلفن تماشایی با 120 قیراط الماس درجه 1 آراسته شده .

به این تلفن Device Le Million De la Nuit نیز میگویند که توسط طرح ساعتهای سوئیسی Emmanuel Gueit ساخته شده و طرحی شبیه به بومرنگ دارد ؛ این Cell phone خیره کننده دارای امکاناتی نظیر 8x zoom, Blue-tooth, USB, 2 GB   memory card, ??3 player, و همچنین دارای  TFT Display هست که با شیشه ای از جنس یاقوت کبود محافظت میشود!!!

 

 

   رمز و راز یک شاهکار 

هیچ وقت فکر میکردید که یک وسیله نوشتن قیمتی معادل 750000$ داشته باشه؟! من خودم به شخصه هیچ وقت بهش فکر نکرده بودم، غیر قابل باوره اصلا!! خوب ، این خودکار از طلای سفید ساخته شده و با یاقوت،یاقوت کبود ،زمرد و با الماس تزئیین شده!!! از این قلم در کل جهان 9 عدد ساخته خواهد شد که با 840 الماس و بیش از 20 قیراط سنگهای قیمتی آراسته شده . من که عمرا جرات کنم با این خودکار بنویسم!

 

 

موبایل هوشمند با الماس و مناسب برای نیروهای سری و مخفی

این موبایل توسط جواهر ساز اتریشی Peter Aloisson طراحی شده ، Diamond Crypto Smart-phone قیمت اعجاب آور 1.3 Million $ ولقب گرانترین تلفن همراه  رو به خودش اختصاص داده .

تلفن از پلاتین جامد درست شده حال آنکه با 50 قطعه الماس نیز تزئیین شده که 10 تای آنها از الماس های آبی نادر هستند !!!!!!!!!!!!!!!!!

تفاوت بین این گوشی و گوشی های گرانقیمت دیگر در این است که این یکی از یک نوع رمز گزاری فوقالعاده قوی بهره میبرد که برای کارهای امنیتی بسیار مفید خواهد بود، این تلفن از سیستم عامل Windows CE استفاده میکند و یکی از خصوصیاتش صفحه نمایش با رزولوشن بالا و از نوع TFT است. ( تلفنی مخصوص میلیاردر ها ! )

 

 

چاقوهای ارتشی سوئیسی Victoria Collection

Victorinox اسم یکی از برترین کمپانی های ساخت چاقوهای ارتشی است که این کلکسیون  محدود رو درست کرده ،این کمپانی 120 سالگی خودش رو جشن میگیره و به همین مناسبت تنها 120 تا از این چاقوها رو در دو نوع طلایی و پلاتینوم در سطح جهان ساخته ؛هر دو نوع چاقو با 430 الماس درخشان تزئیین شدن و امکانات همان چاقوها و گجتهای کوچک معمولی خودمان را دارد . اگر میخواین یکی از اون 120 نفری باشید که این چاقوها نصیبشون میشه باید برای مدل طلایی 50000$ و برای مدل پلاتینوم 70000$ پول بی زبون رو کنار بزارید!!

 

 

گرانترین لپ تاپ جهان

این رایانه بسیار زیبا که از آن به صورت محدود تولید شده است، هم‌اکنون به صورت اینترنتی به‌فروش می‌رسد. کاربران در این رایانه می‌توانند آخرین فناوری‌ها را در اختیار داشته باشند

اگرچه این روز‌ها رایانه‌ها با قیمت‌های مختلف و مدل‌های متفاوت وارد بازار می‌شوند، کار‌شناسان از ساخت رایانه‌ای با قیمت 30 هزار دلار خبر داده است که می‌تواند به عنوان گران‌ترین رایانه دنیا محسوب شود.

این رایانه که در کره ساخته شده، Monseual 701 نام گرفته است. به گفته شرکت سازنده، در این رایانه 3554 قطعه الماس به کار رفته و کیس آن نیز از طلا و بلور خالص تولید شده است. 

این رایانه بسیار زیبا که از آن به صورت محدود تولید شده است، هم‌اکنون به صورت اینترنتی به‌فروش می‌رسد. کاربران در این رایانه می‌توانند آخرین فناوری‌ها را در اختیار داشته باشند.رایانه Monseual 701 شامل هارددیسک 500 گیگابایتی می‌شود و به پردازنده چهار هسته‌ای اینتل، کارت گرافیکی ATI Radeon HD 4000 و اسپیکرهایی با کیفیت دالبی مجهز شده است.شرکت سازنده این رایانه معتقد است که به علت تعداد محدود Monseual 701، با گذشت زمان قیمت آن افزایش خواهد یافت.

 

 

رینگ ماشین الماس نشان

این رینگ 2 Million $ با الماس و یاقوت تزئیین شده و مربوط به شرکت Lexani Wheel Line است .Asanti ASF 130 Series شامل 4 رینگ 34 اینچی با  26000 الماس و 1200 یاقوت است که یکی از استثنائی ترین رینگهای جهان بشمار میرود و مبلغی معادل 2 Million$ و برای ابر مایه دارانی هست که میخواهند کسی نتواند چشم از آنها و ماشینشون برداره.

 

 

ست کامل شطرنج الماسی

هنرمند و جواهر ساز مشهور فرانسوی Bernard Maquin ،ست  Royal Diamond Chess را در سال 2005  ساخته ؛ این یکی از گرانترین ست های شطرنج ساخته شده در جهان است.

30 صنعتگر تحت نظارت Maquin با صرف بیش از 4500 ساعت کار مفید این شطرنج گرانقیمت را از ابتدا تا انتها با کار دست طراحی و   ساخته اند.

این هنرمندان و جواهر سازان با استفاده از 1168.75 گرم طلای سفید 14 عیار، و به صورت تقریبی 9900 الماس سیاه و سفید که در کل وزنی برابر 186.09 قیراط و قیمتی معادل 500000$ را به خود اختصاص داده ، ساخته اند.

 

 

ساعت کلاسیک کروم برای میلیاردر ها

یک ساعت لوکس همیشه چیزهای زیادی رو راجع به موقعیت اجتماعی و جلوه ی صاحبش در اختیار ما میذاره. اگر شما علاقه ی وافری به داشتن اجناس لوکس و براق دارید حتما دوست دارین که این ساعت براق و درخشان رو هم به کلکسیونه خودتون اضافه کنید.

این ساعت مچی فوقالعاده و خیره کننده از 850 قطعه الماس درست شده و به اسکلت بندی عقربه های ساعت و دقیقه خود میبالد، ذخیره انرژی 90 ساعته و استفاده از کروم خصوصیات این ساعته.

قیمت این ساعت از رنج 325.000$ تا 998.000$ است ، تصمیم با شماست که کدام یک از ساعتهای Billionaire Tourbillion را داشته باشید ولی بدونید که از این ساعت فقط 10 عدد وجود دارد.

 

 

جمجمه ی الماس Damien Hirst

بله!! اینم گرونترین شیی که میشه تو دنیا پیدا کرد! فقط توضیحاتش رو میگم

8,601 قطعه الماس درخشان ( مبلغی بالای 12 میلیون یورو )

چشم و بینی مملو از صدها نوع جواهرات

همچنین سنگی 52 قیراطی که به طور ثابت بر روی جمجمه قرار گرفته و با 14 الماس مرز بندی شده ! قیمت پیشنهادی برای این جمجمه 100 Million $ است !!!!!

 

 

شلواری الماسی به نام Lederhosen

Wohlmuther که دارای یک کسب و کار لباس سنتی در   Bad Mitterndorf اتریش است اولین شلوار الماس نشانخود را به یک آلمانی مقیم دبی فروخت وانتظار دارد تا بتواند آدمهای مغز تعطیل بیشتری را برای فروختن اجناسش پیدا کند.

این شلوار از پوست گوزنهای وحشی قرمز ( !!!! ) درست شده و با 166 الماس آراسته شده؛ او این شلوار را با کمک یک جواهر ساز محلی سوریه ای  در شهر Liezen shoji او این شلوار را با دکمه هایی از جنس نقره ، طلا یا پلاتینوم سالخته و با سنگهای قیمتی مانند گارنت ، یاقوت ، زمرد و الماس تزئینش کرده قیمت نجومی این شلوار 114000 $ است !!

 

 

گرانترین عروسک جهان

این خرس عروسکی ( بیریخت گرون ) 86.797 دلاری از خزهای طلای واقعی وچشمهایی  از یاقوت کبود و الماس دارد. شرکت آلمانی Steiff که ادعا میکند اولین و گرانترین عروسک جهان را( که از طلای واقعی ساخته شده)  ساخته ، این خرس رو برای جشن تولد 125 سالگی شرکتش در قبال مبلغ ناچیزی ( !! ) به مردم میفروشه؛این خرس دهانی از طلای جامد، تارو پودها و نخهایی از جنس طلا و چشمهایی با مردمکهای از جنس یاقوت کبود و عنبیه ای که از 20 قطعه کوچک الماس تشکیل شده، داره و تنها از این خرس 125 عدد ساخته شده!( کاشکی ما هم اگر 125 سال عمر کردیم یه خرس اینطوری کادو میگرفتیم  )

 


 
نویسنده: منصورریگی ::: دوشنبه 90/1/1::: ساعت 3:6 عصر


اس ام اس سال جدید
------------------

سلام، ببخشید این موقع شب بیدارت کردم.
.
.
.
.
خواستم یادآوری کنم: سال نو شده.
.
.
.
.
. کم‌ کم باید از خواب زمستونی بیدار بشی
------------------

اس ام اس تحویل سال جدید
------------------

دنیا رو برات شاد شاد و شادی و برات دنیا دنیا آرزو میکنم *** عیدت مبارک عزیزم***
------------------

اس ام اس تحویل سال جدید
------------------

این بار می خواهم هفت سین عید را با یاد تو بچینم
سبزه را با یاد روی سبزه ات
سمنو به یاد شیرینی لبخندت
سایه دانه به رنگ چشم هایت
سرکه با یاد ترشی مهربانیت
سیب با یاد تردیه گونه هایت
سکه با یاد درخشش قلبت
سیر با یاد تندی کلامت
با همه خوبی ها و بدی هایت ... دوستت دارم
------------------

اس ام اس تحویل سال جدید
------------------

چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو،
روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به
همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»!
------------------

><(((>
><(((>
><(((>
من اولین کسی بودم که برای تو ماهی عید فرستادم.
سال نو مبارک
------------------

بهار بهترین بهانه برای آغاز، وآغاز بهترین بهانه برای زیستن است
آغاز بهار بر شما مبارک
------------------

اس ام اس تبریک سال نو
------------------

سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام
********سال نو مبارک********
------------------

پیامک تبریک سال نو
------------------

با آرزوی
12 ماه شادی،
52 هفته پیروزی،
365 روز سلامتی،
8760 ساعت عشق،
525600 دقیقه برکت،
3153000 ثانیه دوستی.
سال نو مبارک باد
------------------

پیامک تبریک سال نو
------------------

مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سمبل خوشبو مثل سیب خوشرنگ و مثل سکه با ارزش باشید.
------------------

پیامک تبریک سال نو
------------------

باز باران با ترانه می خورد بر بام خانه آمد آن روز بارانی گفت که آمد روز عید گفت هر لحظه تنها مانده در این شب رویایی گفت که شاید دل عید شده اسیر باز بهار آمد در این خانه ی تنهای ما همه گفتیم عید آمد بوی بهار آمد(ببخشید که کمی گیج شدیم منظور همان عید شما مبارک است)
------------------

پیامک تبریک عید نوروز
------------------

چهارشنبه سوری نزدیکه.یه وقت نری از رو آتیش بپری.آخه تجربه ثابت کرده اگه جیگر بره رو آتیش کباب میشه.
------------------

sms eyde norooz - sms sale jadid
------------------

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش بحال روزگار، خوش بحال چشمه ها و دشت ها، خوش بحال دانه ها و سبزه ها، خوش بحال غنچه های نیمه باز
------------------

sms eyde norooz - sms sale jadid
------------------

اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می اورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند
------------------

payamak sale 88
------------------

پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست.
------------------

payamak sale 88
------------------

باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند.از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی.
------------------

اس ام اس تبریک سال 88
------------------

اگر در نوروز کسی برات اس ام اس خالی فرستاد ناراحت نشو بدون انقدر دوستت داره نمی دونه چی بگه.
------------------

اس ام اس تبریک سال 88
------------------

شیشه می شکند و زندگی می گذرد.نوروز می اید تا به ما بگوید تنها محبت ماندنی است پس دوستت دارم چه شیشه باشم چه اسیر سرنوشت.
------------------

اس ام اس تبریک سال 88
------------------

زندگی وزن نگاهی است که در خاطر ما می ماند.نوروز جشن نکوداشت نگاه تو ست پس نوروز بر تو فرخنده باد.
------------------

اس ام اس سال 1388 شمسی
------------------

با تو از خاطره ها سرشارم.جشن نوروز تو را کم دارم.سال تحویل دلم می گیرد با تو تا اخر خط بیدارم.
------------------

اس ام اس سال 1388 شمسی
------------------

از نوروز می اموزیم که هیچ وقت کسی را نا امید نکنیم شاید امید تنها دارایی اش باشد.نوروزتان مبارک باد
------------------

اس ام اس سال 1388 شمسی
------------------

مهربان من درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و ازادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی ارزومندم.
------------------

sms نوروزی
------------------

جشن است که نوروز به پا خاسته است.شادی و سعادت جهان ان تو باد.از هر دو جهان فقط تو را می خواهم.
------------------

sms نوروزی
------------------

نوروز پاسداشت عشقهای کوچکی است که زنده مانده اند و روز تعظیم در برابر عشق های بزرگی که عظمت را کوچک می دانند.پس به تو در نوروز سلام می کنم که بزرگترین عشق این کوچکی.
------------------

sms نوروزی
------------------

نوروز ایین رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند.
------------------

sms تبریک نوروزی
------------------

در این نوروز باستانی خیال امدنت را به اغوش خسته می کشم .
------------------

sms تبریک نوروزی
------------------

نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست اگر چه کوتاهترین شبش یلدا باشد
------------------

sms تبریک نوروزی
------------------

آلبرت انیشتین، زکریای رازی، اسحاق نیوتن، پروفسور حسابی، من و سایر دانشمندان، سال خوشی را برای شما آرزومندیم
------------------

sms نوروز 88
------------------

هان انجمن شد بر تخت اوی / از آن بر شده فره بخت اوی به جمشید بر گوهر افشاندند / مر آن روز را روز نو خواندند سر سال نو هرمز فرودین / بر آسوده از رنج تن، دل ز کین به نوروز نو شاه گیتی فروز / بر آن تخت بنشست فیروزروز بزرگان به شادی بیاراستند / می و رود و رامشگران خواستند
------------------

sms نوروز 88
------------------

بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز
بهار زندگیتان بی انتها باد
سال نو مبارک
------------------

sms نوروز 88
------------------

دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم .
نوروز مبارک
------------------

sms نوروز 88
------------------

دستان پرنوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می کنند. در سال جدید خورشیدی، سبزی ، شادی ، کامیابی، بهره وری، اثربخشی فعالیتها و بهروزیتان را از درگاه ایزد منان آرزومندم.
------------------

اس ام اس جدید عید نوروز
------------------

دوست ندارم مثله همه از خدا بخوام که توی زندگی هیچ غمی نباشه، چرا که شادیها در کنار غمهاست که معنا پیدا میکنه و زیبا میشه. تنها از خدا میخوام قدرتِ درکِ حضورش رو توی لحظه های زندگی به همه ی مخلوقاتش عطا کنه، که اون وقته که هیچ مشکلی توان شکستن ما رو نداره. سال نو با دیدِ نو به زندگی و فرصتی دوباره برای بهتر زیستن بر شما و خانواده تان خجسته باد.
------------------

اس ام اس جدید عید نوروز
------------------

بوی باران ; بوی سبزه ; بوی خاک
شاخه های شسته ; باران خورده ; پاک
آسمان آبی و ابر سفید , برگهای سبز بید
عطر نرگس , رقص باد نغمه شوق پرستوهای شاد
------------------

اس ام اس جدید عید نوروز
------------------

خلوت گرم کبوترهای مست
نرم نرمک می رسد اینک بهار
خوش به حال روزگار
------------------

اس ام اس جدید عید نوروز
------------------

با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد
------------------

اس ام اس جدید عید نوروز
------------------

بنگر به رستاخیز طبیعت که چه زیباست .
و هر سال رستاخیزی دیگر را تجربه می کنیم
و چه زیباتر رستاخیز انسان در این عصر آهن وتباهی
------------------

اس ام اس تبریک عید باستانی ایران
------------------

ای کاش هر روزمان نو روز باشد تا نو شویم خودمان ، اندیشه هایمان و عشقمان به همه زیبایی ها. سال نو مبارک
------------------

اس ام اس تبریک عید باستانی ایران
------------------

سال نو ، از آغوش مطهر خداوند فرا میرسد
وقلب من نیایش می کند:
خدایا! مرا متبرک کن
تا هر روز که در راه رسیدن به «تو» گام بر میدارم
------------------

اس ام اس تبریک عید باستانی ایران
------------------

براستی رسیدن این عید سعید باستانی همراه با روئیدن جوانه ها و درختان و نو شدن جسم ها و جانهای عاشقان را تبریک و تهنیت گوییم . دلهامان را نزدیک ، دستهامان را به همدیگر بدهیم و در سال جدید با یاری هم منظری زیبا و زندگی خاطره انگیز خلق کنیم .
------------------

اس ام اس تبریک عید باستانی ایران
------------------

برآمد باد صبح و بوی نوروز / به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال وهمه سال / مبارک بادت این روز وهمه روز
------------------

نوروز مبارک
------------------

ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها
ای تدبیر کننده روز و شب
ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر
حال مارا به بهترین حال دگرگون کن
سال نو مبارک
------------------

نوروز مبارک
------------------

با آرزوی 12 ماه شناخت صحیح 52 هفته معرفت آسمانی 365 روز صداقت 8760 ساعت مهربانی 52500 دقیقه توکل به خدا 3105000 ثانیه غرق در لذت بخش ترین عشق هستی......
سال نو مبارک
------------------

پیام تبریک برای نوروز 88
------------------

مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود
روزگارتان بهـار
لحظه هایتان پر از شکوفـه باد.
سال نـو مبارک
------------------

پیام تبریک برای نوروز 88
------------------

باز کن پنجره را
که بهاران آمد
که شکفته گل سرخ
به گلستان آمد
سال نو مبارک
------------------

پیام تبریک برای نوروز 88
------------------

امیدواریم عید با بوسه هایش ، بهار با گلهایش و سال نو
با امیدهایش برتو ای عزیز ترین مبارک باشد.
------------------

پیام تبریک برای نوروز 88
------------------

و بر آمد بهاری دیگر
مست و زیبا و فریبا ، چون دوست
سبدی پیدا کن ،
پر کن از سوسن و سنبل که نکوست
همره باد بهاری بفرست :
پیک نوروزی و شادی بر دوست !
------------------

پیام تبریک برای نوروز 88
------------------

تبریک و تهنیت
نوروز و سال نو
همواره مستجاب
بادا دعای تو
------------------

اس ام اس لحظه تحویل سال نو
------------------

لحظه ای که سال تحویل میشه ... تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند میزنی ... کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبای سرخت بمونه... سال نو مبارک گلم
------------------

اس ام اس لحظه تحویل سال نو
------------------

آسمان را می خواهم برای عبور . جاده باریک است ! ماه را می خواهم برای نور را تاریک است ! تو را می خواهم برای نظافت عید نوروز نزدیک است !
------------------

اس ام اس لحظه تحویل سال نو
------------------

بهار،نـیم بهار،ربـع بـهار، بهار را قسمت کردند؛بازارشان سکه شد! دوست عزیز سبز ترین و همیشگی ترین بهار ها را برایت آرزو مندم
------------------

اس ام اس لحظه تحویل سال نو
------------------

نزدیک عیده، توی خونه تکونیه دلت، مارو بیرون نکنی!!!
------------------

اس ام اس لحظه تحویل سال نو
------------------

می‌دونم اگه بگم سال نو مبارک حالت از شنیدن این جمله کلیشه ای بهم می خوره. پس سال نو مبارک!
------------------

اس ام اس لحظه تحویل سال نو
------------------

باتبریک سال نو
عاقبت زمستان رفت و رو سیاهیش برای ما موند
.
..
...
حاجی فیرو
------------------

اس ام اس لحظه تحویل سال نو
------------------

ساقیا آمدن عید مبارک بادت
وان مواعید که دادی مرواد از یادت
سال نو و نوروز باستانی مبارک
------------------

اس ام اس مخصوص تبریک نوروز
------------------

سایه حق
سلام عشق
سعادت روح
سلامت تن
سرمستی بهار
سکوت دعا
سرور جاودانه
این است هفت سین آریایی
نوروز مبارک
------------------

اس ام اس مخصوص تبریک نوروز
------------------

یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد
رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد
تنها دل ساده ایست دارایی ما
آن هم شب عید تقدیم تو باد
------------------

اس ام اس مخصوص تبریک نوروز
------------------

اس ام اس مخصوص تبریک نوروز
------------------

به علت نبودن چرت و پرت از هم اکنون سال نو را به شما تبریک عرض مینماییم..
.
.
.
.
.
.
از طرف انجمن بیکاران اس ام اس باز ایران
------------------

اس ام اس مخصوص تبریک نوروز
------------------

خواستم برات سبزه عید بفرستم...
گفتم شاید طاقت نیاری و تا عید بخوریش...
------------------

پیام تبریک سال نو
------------------

salamat
saadat
siadat
soror
sarvari
sabzi va
saezendegi
haft sine zendegiat bad
omidvaram sale khobi dashte bashid
NOROZ MOBARAK
------------------

پیام تبریک سال نو
------------------

Buye baran, buye sabze, buye khak; shakhehaye shoste, baran khorde, pak; asemane abi o abre sepid, barg haye sabze bid; atre narges, raghse bad; naghmeye shoghe prastuhaye shad,khalvate garme kabutarhaye mast,narm narmak miresad inak bahar,khosh behal ruzegar .... "NOROZ" .MOBARAK.
------------------

پیام تبریک سال نو
------------------

.*"""*.*"""*.
*. Eydetun
"*. Mobarak
"*.*"
Hamrah ba behtarin arezuha
------------------

پیام تبریک سال عید نوروز 88
------------------

هرروزتان نوروز..........نوروزتان پیروز............
پیروزتان امروز............ امروزتان هر روز............
------------------

مثل ماهی زنده
مثل سبزه زیبا
مثل سمنو شیرین
مثل سنبل خوشبو
مثل سیب خوش رنگ
و مثل سکه با ارزش باشید
سال نو مبارک
------------------


 
<      1   2   3   4   5      
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لینک دوستان

بانک سوالات-عادل خسروی
فقط من برای تو
عاشق تنها....
الکترونیک و کارما
دکتر علی حاجی ستوده
نبض شاه تور
شکوفه های زندگی
***جزین***
داود ملکزاده خاصلویی
از فرش تا عرش
چـــــاوش ( چه خبر از دنیا ؟؟؟؟)
سفیر دوستی
گروه اینترنتی جرقه داتکو
مسائل شیطان پرستی در ایران و جهان
هم نفس
* ی جایی برای همه *
فقط عکس خوشکل دارم
هر چی بخوای
افسوس که روزگار بر خلاف ارزوهایم گذشت افسوس......
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
سکوت پرسروصدا
شاهکار
.: شهر عشق :.
قافیه باران
ستاره
حاج آقا مسئلةٌ
کانون فرهنگی شهدا
وبلاگ خبری تحلیلی مبارز جوان
سکوت ابدی
►▌ استان قدس ▌ ◄
بلوچی از شهرستان چابهار
★ستاره ی سرخ★
نرگس موسوی
ای دریغااااااااا
محیا
قاطی پاتی!!!!!!!!---سارا
EMOZIONANTE
قلب سنگی
****شهرستان بجنورد****
آرامش درطوفان
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
قاصدک
پیامک
نوشته های دلم
ماییم و نوای بی نوایی
نفس
عکس های باغبادران
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
پاتوق
fazestan
برادران شهید هاشمی
علوم اقتصاد نظدی
مهنازوپسراش
من و عشقم
شقایقهای کالپوش
آسمون عشق
شیطون
عشق من عاشقتم
saicology
ice boys
چلچراغ شهادت
داستانا سرا
مهربونی
عشق گمشده
افسونگر
عدالت جویان نسل بیدار
پرستو.....
مجمع فرهنگی فاطمیون شهرستان لنجان
آوای عشق
کلبه تنهایی من
۩۞۩ برگ سبز تحفه درویش ۩۞۩
روح الله
قیدار شهر جد پیامبراسلام
ســــجــــادی

دنیای امروز
تنهایی
تنها یک رویا
بمب خنده
پرنسس
بوی سیب
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
در محضر قرآن
مقاله های تربیتی
بچه ها من تنهام!!!کمک
نظرمن
سیب گلاب
نوجوونی از خودتون
اواز قطره
اردبیل بهشتی پنهان
همرا ه با چهارده معصوم(علیهم السلام) ویارانشان
ستاره سهیل
تاریخ را به یاد اوریم
***باده عشق***
زازران
کوچه 13

عرشیای مشرقی
خنده بازار
ایوون رویا
صراط
هفت گنج
انسان های سنگی
پرواز تا یکی شدن
درباره ی رپ و دوست شدن با شما
دختر و پسرای ایرونی
نون و ریحون
RANGARANG
*کوچه پس کوچه های رفاقت*
تنهاترین عاشق
بارسلونا
فانوس
جوجو
عاشق باش و کوچک چون عشق میداند ایین بزرگ کردنت را
S p i c a
...DaYs Without You
ஜ کــــــــلبه ← اف1 ஜ
گل نیلوفر
هر چی تو فکرته
لبخند خدا
پاتوقی برای ایرونی ها
عشق سرخ من
دریچه....
زمزمه لحظات زندگی
رویای آشنا
حرفهای یک مسلمان
ستــایشــ
صادق جان
..:: السلام علیکم یا اهل بیت النبوه ::..
عشق به معشوق
گل همیشه نازم
Opal
یادداشتها و برداشتها
فقط ما
عشق کده
فرزانگان امیدوار
طرفداران سریال های زیبا
شبستان
یاد نیما
موسیقی اصیل ایرانی
سیاه مشق هانا
ه/م/ه/چ/ی/ز
خانه ی ادبیات من
اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما...
...دختر روستا...
غمگینم و غم را دوست دارم
آبی دلان عمران
عشق صفا صمیمیت محبت
داداشی
MOHTAJ MOHAABAT
کلبه ی عشق
پسران بد
ترانه سرا (وبلاگ رسمی یکتا نویسنده و ترانه سرا)
بی هم نفس
حرف های قشنگ
بدو بیا !!!!
زندگی شیرین
لنده، سلیمان شهرویی
بلوچستان
درکوی نیک نامان ما راگذرندادند
عشق اول،عشق آخر
هیچستان
جوک و خنده
پرورش دینی
درهم
کوچه باغ عاشقی
عروسک
راه آسمان
ورود ممنوع
بهشت برین
قرار نبود
ღ♥ღ من و تو ღ♥ღ
تا شقایق هست زندگی باید کرد
my twitter
------دوستی با خدا ------
دختر شرقی
یگانه دوست،اوست
گروه وبلاگ نویسان جنوب شرق
امام علی(علیه السلام)
دلتنگ همیشگی
خلیج فارس برای ایران
عشق+2
*عاشقانه های بی جواب*
با دوستان اما تنها
کمی تا قسمتی ابری
آتش
رایان چوب
عشقولانه
پرپر
Manna
تو منو میشناسی
bodhi
سلام خوش امدید
بر و بچه های ارزشی
صبا
حرفهای آسمانی
پریوش
iranjavan
علی اصغربامری
مهسا جون
طوبای محبت
سروش دل
سایه
ایرانِ اسلامی
♫♪زیبـــاے مُرداب،دختر ِ اِحْساسـ ♪ ♫
فطرس
اینجا همه چی درهمه
بارون
زیبا ترین وبلاگ
عکس و عکس
برق کنگان KANGAN POWER
نغمه ی عاشقی
عشق به خدا
بندر میوزیک
جامع ترین وبلاگ خبری
جاده های مه آلود
سید علی حسینی
تمام من...
متفاوت
شیدا
همه هستیم
عاشقانه ها
نگارشهای نگار
نــــــا کجــــــا آبـــــــاد دل مــــن ...

پری دریایی
فرزندتاریخ
شیطان در کمین گاه
روزبه
همسفر عشق
مناجات با عشق
تنهایی......!!!!!!
عشق
دلنوشته های یه عاشق!
چه زیباست با او بودن
بغضتو بشکن....
xXxXx کرجـــیـــهــا و البرزنشینها xXxXx
دیگه از ما گذشته
مصطفی
پیامنمای جامع
پـنـجـره
عشق نامه
من وتو
قلب شکسته
معماری
من و تنهایی و وبلاگ
جوان امروزی
به‌دونه
پایان من
زندگی شیرین
طب سنتی
تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی
کلبه تنهایی
سکـوتـــ شبـانـه"
یا د د اشت ها ی شخصی خو د م .
هالوی دیروز سردرگم حال نامرد آینده
گلبرگ
««««« شب های تهران »»»»»
دانشجوی پارسی
عصر پادشاهان
آزاد
السلام علیک یا صاحب الزمان (عج)
به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید
شمال
... یاس ...
دو بال پرواز
نـــابترینـــــــــــــــــها
هزار حرف نگفته
بهشت بهشتیان
just for you عاشقانه انتظار امدنش را بکش!!!!!!!
برو بچ ادبی
.*عکس*.
Note Heart
باران انتظار
allah is my lord
فقط خدا
عرفان وادب
دلنوشته های یک فروند چریک
شاعر پروانه ها ASSH
من و تو
وبلاگ شخصی محمد
داروخانه دکتر سلیمی
شخصی
تسبــیــ ـ ـ ـح واژه ها
✖√ناگفته های دختر تـ❤ـنها √✖
عشق تابینهایت
مینو دانلود
بهار عشق
غزلیات محسن نصیری(هامون)
.:شاه تورنیوز |shahtorn.ir | شاه تور:.جدید93
اشک شور
بـــــــلوک7
زمزمه های تنهایی من
لیلای مجنون
FaryadBiiiseda
vida
لحظه های آبی( دلسروده های فضل ا... قاسمی)
کارشناس مدیریت دولتی
غابات مازندران
 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

MnaoM

 

اشتراک

 
 

کد آهنگ